L4 op leeruitstap naar Hidrodoe

Gepubliceerd op maandag 22 jun 2026 om 21:28

De leerlingen van het vierde leerjaar trokken op leeruitstap naar Hidrodoe. In dit interactieve doe-centrum ontdekten ze op een speelse manier hoe belangrijk water is in ons dagelijks leven. Door zelf te experimenteren en allerlei proefjes uit te voeren, leerden ze heel wat bij over waterverbruik, waterzuivering en de kracht van water.