Woensdag = fruitdag

Woensdag eten we met z’n allen fruit tijdens de speeltijd.

Fruitproject ‘Oog voor lekkers’

Onze school doet mee aan het fruitproject ‘Oog voor lekkers’. Aan het begin van het schooljaar krijgen de leerlingen de mogelijkheid hiervoor in te tekenen. Ingeschreven leerlingen krijgen op woensdag een lekker vers stuk fruit aangeboden. Zij betalen hiervoor een bijdrage via de schoolfactuur. Het bedrag wordt tijdig meegedeeld via de infobrieven.

Kinderen die zich niet inschrijven, brengen die dag zelf een stuk fruit mee van thuis. Een ander tussendoortje wordt niet toegestaan. Op woensdag gaan we met z'n allen voor een gezonde snack.

Schilteam

Om het fruit te wassen en te tellen, doen wij beroep op enkele vrijwillige (groot)ouders en sympathisanten. Wil je graag ons ‘schilteam’ versterken, dan kan je ons dit laten weten via mail.

Fruitkalender

Aangezien de leverancier goede kwaliteit wenst te leveren en er rekening moeten worden gehouden met de prijs per stuk, kunnen zij geen jaarkalender vooraf doorgeven. Aan het einde van de maand zal telkens het fruit voor de volgende maand verschijnen.

Hieronder kan u de fruitkalender terugvinden: